понеделник, 13 април 2015 г.

H&M Cosmetics: Make Up Kit

И аз не останах по-назад и си взех няколко неща от новите в България козметични продукти на H&M. Като цяло мога да кажа, че не очаквам нищо кой знае какво. Опаковките на пръв поглед са семпли и симпатични, но всъщност са много евтини и некачествени, усещат се много нестабилни. Няколко неща ми направиха лошо впечатление. Тестерите бяха изхабени, със счупени опаковки и изпочупен продукт, ако въобще има нещо останало вътре. Другото е, че дори доста от продуктите, които не бяха тестери бяха изпочупени и продуктът вътре беше на прах, което въобще не ми хареса. И въпреки това повечето от продуктите им нямаха тестери. И последното негативно нещо е съставът, който е далеч от хубав и не би се харесал на хората, които се стремят да използват натурални и био продукти. И дотук приключвам с негативите. 


Днес ще ви покажа една от палитрите, които си взех. Тя съдържа 2 ружа - в прасковено и розово и 5 цвята сенки за очи в неутралната гама, като белият цвят се води хайлайтър. И тъй като нямаше тестер, я взех просто така, защото като фен на неутралния грим беше една от първите, които ми грабна погледа. 


Започвам със сенките и честно да си призная очаквах слаба пигментация и никаква издържливост. Е, поне в тази насока останах приятно изненадана. Сенките са много добре пигментирани, прашат се леко, не е нищо фатално и с база издържат цял ден.



За съжаление камерата малко "уби" цветовете и на живо са по-ярки и по-наситени. Не съм използвала база под сенките на снимката.

Бялото, което се води хайлайтър използвам под веждата. Първият светъл цвят, който се слива с този на ръката ми използвам за основен на клепача, понякога самостоятелно или смесен с вторият блед прасковен цвят, който е страхотен и ми е любим. Кафявото е вторият любим цвят и използвам за сгъвката и резултатът е страхотен, може да се сложи съвсем леко за подчертаване или да се напласти до по-плътен цвят. Последният и най-тъмен цвят е студено сиво, което е перфектно за външният ъгъл на окото, лесно може да се прелее с кафявото и може да го използвате съвсем загадъчно или да наблегнете на него за по-драматична и вечерна визия. 


Двата ружа също са в страхотни цветове и на моята бледа кожа стоят прекрасно. Лично аз през лятото залагам на прасковените нюанси, а през по-студените месеци на тези в розовата гама, така че от тази гледна точка те са перфектно подбрани и ще ми вършат работа.


Отново камерата не прости и на тези снимки, също на живо са по-ярки.

Пигментацията е много добра и нанесени издържат цял ден. Разбира се може да се нанесат съвсем леко за съвсем лек цвят или по-наситено.

И накрая искам да кажа, че всички имаме онези продукти, които колкото и да използваме те си изглеждат като нови и осъзнаваме, че може би никога няма да успеем да изхабим. Е, тази палитра не е от тях, защото след всяко ползване количеството видимо намалява. Това много ме радва, защото може би ще успея най-накрая и аз да изхабя сенки за очи или дори цяла палитра.

Няма коментари:

Публикуване на коментар