събота, 17 октомври 2015 г.

Голямо разочарование - пликчето BioBag

Нямаше как да се сдържа след като видях съдържанието и ще се опитам да достигна до възможно най-много хора с този пост. Вече писах какво получих във Facebook страницата на блога, може да погледнете ТУК.

Започвам със снимка на момиче, което е получило пликчето и е снимало и публикувало продуктите, които се съдържат в него.


И сега идва ред на нещата, които получих аз:




Очаквам вашите коментари, излишно е да кажа колко много съм разочарована, че нито един от продуктите показан от момичето не присъстваше в моето пликче, както и че платих 14.85 за тези продукти, които по мои сметки са на обща стойност под 10 лв. 


9 коментара:

  1. Уаууу наистина разочарование :((

    ОтговорИзтриване
  2. Нали знаеш,че има закон и до 8 работни дни можеш да върнеш пратката и ще ти бъда въстановена сумата без обаче пощенските разходи за жалост.Стига да не си отваряла нищо и да го опаковаш така,както е било. Жалко е,защото в България не могат да разберат,че тези кутии,пликчета и т.н. трябва поне двойно да надвишават цената си,за да са доволни хората.И че навсякъде е така,но отново само при нас не. Върни я и си вземи парите.

    ОтговорИзтриване
  3. Не мога да го повярвам това. Според мен си поръчала от друга компания, някаква фейк, това просто е нереално, нито опаковката е сравнима, нито съдържанието, нито нищо.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, те ме предупредиха, че опаковката е сменена, но ми казаха, че продуктите са същите, както и да е, вече 2 пъти ми трият публикациите от страницата си. Рано или късно ще си намерят майстора. :)

      Изтриване
  4. Ужасно! За първи път чувам за тази компания и едва ли е случайно, щом дори си позволяват да си трият коментарите, което намирам за недопустимо за всеки себеуважаващ се бизнес.

    ОтговорИзтриване
  5. Наистина ужасно .Но да не би наистина както каза предното момиче .да си поръчала от някоя друга фирма,защото аз гледах клипа на една влогърка Maria A.Тя имаше абсолютно различна опаковка .Нали влезе В сайта на Bio Bag в фейса

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, и на мен ми беше много интересно как на другите са им пратили съвсем други продукти, но просто не са очаквали, че аз съм блогър и че недоволството ми ще стигне до толкова хора. Абсолютно същите са, в момента се подвизават под наименованието Organic Bag, направили са си и сайт вече.

      Изтриване
  6. Здравей направих едно проучване и разбрах от къде са половината неща!които са се падна ли на влогърката която спомена предното момиче!Барчето е от био магазин.Знам че е очевидно но го видях в моя град на цена от 2 лв в един био магазин .Има и други вкусове от него .Соленките -те са от кварталния ми хранителен магазин е поне там ги има на цена от не повече 70 ст.Бомбичките са направени от човека който е създал пликчето.Пакетчетата чай са взети от кутии с чай които обаче са скъпи и за тва са сложили по едно.а опаковката е омачкана и сигурно е взета от също някакъв хранителен магазин.

    ОтговорИзтриване